Nuffnang say..

Tuesday, November 8, 2011

Contest RM88

Owh..dh berabuk..n dh lama xupdate..
heeee..

kali ini entry menarik ni..mana xnyer..kali ni join pertandingan..1st pertandingan dlm blogger..hahaha
sblm ni xpenah masuk2..tp sbb AE ni buat pertandingan maka terusik tertimbul2 dan terexcited la nk join..
hadiah dia pn bernilai iaitu..RM88 PLUS..ada PLUS..itu yg kita nk tu..SATU TEMPAT DLM SEMINAR yg akan Dianjurkan oleh AE ini..

sapa xkenal AE?? sila lawat blog dia...klik kat gambar ini

http://abangensem.com/ << bg yg malas nk klik gambar..heh heh heh..

camna ekk aku bleh kenal AE ni??? kisahnya aku terbukak isu pasal hartanah & terbaca kat blog bdk kecik ni ASLAM.. dan sejak itu aku tgk2 jugakla blog ini utk membuka minda.. namun bkn itu sahaja..aku pernah dptkan khidmat nasihat tanpa bayaran ni dari AE..hahaha..termantap..Terima kasih daun keladi AE atas nasihat2 yg diberikan sblm ini walaupn simple jek ayat dia..yg pnting bukan dua tiga patah kata la....

AE : ni jawapan ku..

  1. B
  2. C
  3. A
  4. C
  5. B
  6. C
  7. B
  8. C <---- yang ini jawapan tricky..namun aku xsuka la menglebelkan org itu handsome atau x..bagi aku sama saja handsome atau x..yg pting hati mereka..semua mereka ini handsome..dan xkedekut ilmu..mmg terhandsome!!

agak2..menang duit tuh..dh bleh guna duit tambang nk ke seminar AE..dpt free seat..alhmdllah.. ;)

No comments:

Post a Comment

Selak selak ..kuis kuis..