Nuffnang say..

Tuesday, August 23, 2011

Terjawab juga!


Tadaaaaaa...

akhirnya..saat yang ditunggu2 telah tiba..namaku telah dilistkan..
ngeh ngeh ngeh..

setelah 2thn 4bln bertarung mcm org gila yg xckup nafas..
dgn constraint time bekerja..
dgn constraint time bergaji kecil membayar yuran yg gamak tinggi nk mampuih..
dgn constraint tanpa apa2 biasiswa..huiishhh..

akhirnya..saat yg ditunggu..bukan saat ditunggu nk convo..tp saat nk tunggu dpt surat senat
senang skit nk mengorak langkah lain..




semalam telah berbincang dengan senior2 dan seorang lecturer yg berstatus KONTRAK..beliau pn rasa tertekan dengan konsep universiti yg hanya focus pada ranking dan ingin mencapai KPI/KAI yg tah apa2 tak realisitik langsung..
lantas dia pn memberi hint agar segeralah mencari uni atau kerja lain ..dia pn xterikat ngn uni sbb dia tahu..org muda buat keje..org tua yg dpt nama..sian mereka..
*aku pn dh terkena..ckupla..buat masa ini..

peluang harap2 terbuka luar..aku ingin berkahwin..aku inginn berumah tangga dan settle down..ini target aku pas dpt scroll ini.. harap2 dipermudahkan insyaAllah..amin..

tp......

ini yg aku malas ni..hahahaha..
idup kat malaysia ni xpernah nk lekang ngn HUTANG..adoiyai..
td dh pegi SPS..mak aih..aku dichargedkan tuk sem khas..maka ada tambahan lg yuran..adoiiiiii!!!!!



masalah tul la...hishhhh

No comments:

Post a Comment

Selak selak ..kuis kuis..